Çarşamba, Aralık 14, 2005

palolem


Yillik iznimin bir bolumunu! kullandigim icin acil vakalar disinda hasta bakmiyorum, ama dun aksam Hindistanin Goa eyaletinin Palolem plajinda garson Babula dan ogrendiklerimle bu hafta da kosemi bos birakmayayim istedim: Babu( kisa formu oyleymis) Nepalin Hindistan sinirinda bir kasabadanmis. Nepallilere Hindistana giriste pasaport sorulmuyormus. Kalkutada liseyi okurken ingilizceyi ogrenmis. Sezonda 40-50 bin Rupi (1000USD) kazaniyormus. Ailesi Nepaldeymis. Sezon 15 Mayista bitip 15 Agustosta aciliyormus. Sezon bitince butun coco hutlar (bambu kulubeler) sokuluyormus, sezon basinda yeniden yapiliyormus. Ben once ayda 1000 dolar kazaniyor anladim,e sen de Turkiye ye gel dedim. Nesi meshur dedi, sis kebap, raki, lokum dedim,bir de zeytin.Zeytin burada cok pahaliymis.Turkiyenin yerini sordu,tarif ettim.Sabah yediden gece musteri gidene kadar 1- 2 allah ne verdiyse calisiyormus.
Ayda 100 dolar kazandigini ogrenince bes rupi bahsis biraktim.

(Resimler Babu ve Palolem)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İnanmıyorum... Siz Goayadamı gittiniz? Güzel seçimleriniz var tatil için.Kuzenim orda yaşıyor, belki bende gideceğim ama oraya gitmek için bir avuç ilaç almak hiç işime gelmiyor.