Salı, Ocak 09, 2007

Bugün kılkurdu yakınması ile gelen seyyar hurdacı bir hastama geçen hafta kaptırdığı motorlu hurda arabasını kurtarıp kurtaramadığını sordum.

Hasta trafikte giderken arkadan gelen bir polis arabası kenara çektirip ehliyetsiz kullandığı, kendi yaptırdığı motorlu aracına el koymuş. Önce tutanak tutmuşlar, sonra karakolda bize 100 liralık yemek al salalım demişler.
Zaten araç 250 lira ancak eder 50 lira vereyim demiş, kabul etmemişler. Geçen hafta görüştüğümüzde ehliyet almaya niyetliydi, ‘Sağlığı verdim de trafiği beceremiyorum’ diyordu.
Dün kahvede otururken polisin el koyduğu arabasıyla limon satan birini görmüş. ‘Güzel Allahım yine mi ofsayta düştük!’ demiş. Yeni sahibi arabayı boyamış, ama kendi yaptığı tadilatlardan arabasını tanımış. Satıcıyla konuştuğunda karakoldan para verip aldığını söylemiş.

‘E madem salacaktınız niye benim arabamı aldınız’ diye dert yandı.
‘Ne yapacaksın?’ diye sordum.
‘Ne yapacağım, hiç!’ dedi,
‘bunlarla uğraşılmaz, kime şikayet edeceğim polisi karakolu…’
Paraziti için Kontil tablet 1x3 yazdım ve ailede aynı tencereden yiyen herkesin ilaç içmesi gerektiğini, aynı dozun bir hafta sonra yumurtadan çıkan parazitler için tekrar edilmesini, tuvaletten sonra ellerin mutlaka yıkanması ve tırnakların kısa kesilmesi gerektiğini anlattım.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte buna sinirleniyorum. Bu çaresizliğin haksızlığın hiç sonu gelmeyecek mi?

Tamam adamın yaptığı doğru değil belki ama nasıl para isterler, nasıl başkasına satarlar?

Adsız dedi ki...

ufff yaaa, niye böyle?
insanlarda vicdan duygusunu ,merhameti arttırmak için ne yapmalı

Adsız dedi ki...

Goz yanilmasi gibi, yandan polis diye bakiyorsun onden cevirince hirsiz, soyguncu goruyorsun. Yapanin yanina kar kalmasi kisir dongu oldu memlekette. Insanlar haklarini aramaya usendikce, tepelerine biniliyor, tepelerine binildikce ve tepesine binen de hakki hukuku korumasi gereken kurum olunca insanlar da umitsiz bir bicimde ugrasmaz oldular. Rusvet vermeyen de almayan da, soymayan da enayi oluyor.

Adsız dedi ki...

Devletin verdiği bazı yetkileri kendi hesaplarına çevirerek kullanmaları resmen kul hakkı. Nasıl ödeyecekler böyle birşeyi bilemiyorum.

Buarada blogunuzu ilgi ile takip ediyorum, insanlarla bukadar içli dışlı olmak ve onların hastalıklarıyla birlikte dertlerini de dinlemeniz ve tabi bunu arşivleyip paylaşmanız çok hoş. Biz akşama kadar birkaç iş arkadaşı, bilgisayar ve sanal ortamdan başka kimseyle iletişimde olamıyoruz.

Naile - aintabsofrasi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Bırakın bunları bugün duyduğum bir haber iki narkotik polisi uyuşturucuları ünlü zengin kişilerin herhangi bir yerlerine saklayıp sonrada tehdit ediyorlarmış. Bize şu kadar para vermezsen seni ihbar ederiz diye... Buna ne diyeceksiniz... İnsanlık elden gidiyor bizde böyle bakıyoruz :((