Çarşamba, Mayıs 09, 2007

particilik


Bugün üstü başı dökülen bir hasta nefes darlığı yakınmasıyla başvurdu. ‘Son dönemde çok koşturdum da’ dedi.
Ne iş yaptığını sordum.
Çeşitli derneklerde yöneticilik yaptığı gibi parti teşkilatlarında da çalışıyormuş.
‘Şimdi Genç partiye geçtim’ dedi. Kahvede tanıştığı bir adamın hoş sohbetinden çok etkilenmiş, memleketleri de yakınmış, O'nun önerisi ile Genç Partiye girmiş. Partideki görevini sordum, propaganda üye kaydı yapıyormuş; cebinden parti kimliğini çıkarıp gösterdi.
Bir ödeme yapıp yapmadıklarını sordum.
Henüz yapmamışlar ama ayda 300-500 vereceklermiş.
'Her parti para veriyor mu?’ dedim.
‘Nerdee’ dedi. Daha önce DSP’de imiş, beş kuruş vermemişler ‘O kadar koşturdum, gece gündüz üye kaydettim, hiçbir kere sormadılar bu adam ne yer ne içer diye’ dedi.
Astımı için Bronkolin 300 tb 2x1 ve NAC 600 eff tb 1x1 yazdım.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben yazılarınızı okuyorum ve inan çok lezzet aldım, anlatımınız oldukça güzel, bazı olaylar insanın içini burksada güzel... ama bi gerçek var kimse iyiyken doktora gitmez dimi:) mesleki hayatınızda ve yazılarınızda başarılar...

Adsız dedi ki...

Genç parti insanları nereden vuracağını biliyor!!
Daha doğrusu Cem Uzan işini bilir...
DSP den sonra GP ne alaka anlamadım ama, siyaset diyelim geçelim işte, dimi
:))))))
egeden

Adsız dedi ki...

Ne guzel, ne guzel! Demek boyle dikkatle inceleyip, ince eleyip sik dokuyup, parti programlarini okuyup dusunerek parti secenler de var!!!!! :oP

www.elifsavas.com/blog

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Doğrusu çok ince düşünce; particilik yazısına "Money money money" şarkısı, yaşayın siz!

hk dedi ki...

Yazılarınızı tesadüfen keşfettim; bir an "hastalarının anlattıklarından esinlenerek düşünmeye, araştırmaya ve yazmaya yönelen bir tıp doktoru"nu mu kurguluyor diye geçmedi değil aklımdan. Her iki durumda da merakla ve severek okuyorum cümlelerinizi. 9.Mayıs.2007'de anneciğimi toprağa vermiştim; keşke sizin varlığınızdan o zaman haberdar olsaydım. Keşke..

Yorgunluğun bedeni yavaşça uyuşturduğu saatlerde "birfincanyaseminçayı" içmek isterseniz eğer, ben de sizi beklerim: http//birfincanyasemincayi.blogspot.com