Çarşamba, Mayıs 30, 2012

ekip çalışması


Too Old to Rock 'N' Roll; Too Young to Die by Jethro Tull on Grooveshark

Geçen hafta empotans yakınmasıyla gelen 70 yaşın üzerindeki bir hastanın yakınmasının organik mi, psikolojik mi olduğunu ayırt etmek için cinsel isteğinde azalma olup olmadığını sordum.
İsteksizliği  olduğunu söyleyince konuyu iyice anlamak için;
"İsteksizliğiniz sadece eşinize mi, yoksa tüm karşı cinse karşı mı?" diye sordum
Hasta sırtını dikleştirdi, ciddi bir edayla;
"Doktor Bey, bu bir ekip işidir! Hanımlar ne yazık ki bir yaştan sonra bu işlerden elini eteğini çekiyorlar. Erkeklerde ise hiç değişiklik olmuyor" dedi ve ekledi
"Öküz ölüm döşeğindeymiş,  'Son bir isteğin var mı?' diye sormuşlar.
'Gönümü genç bir düvenin üzerine atın' demiş" dedi

Bu yazı bu ay evlenen Dr. Gökhan Uçar'a hediye edilmiştir.


20 yorum:

CANBABA dedi ki...

İyi ki doğanın kanunları gereği erkeklerin cinsel gücü kadınlardan önce tükenmiyor.Aksi bir durum nasıl olurdu acaba.. Düşünmesi bile çok ürkütücü değil mi?

Adsız dedi ki...

70 yaşındaki birine cilsel isteğinde azalma var mı diye sormayı akıl etmek te bir iş:)
hülya

ücünbiri dedi ki...

İçten içe tebessüm ettim haha, hoş olmuş

Adsız dedi ki...

sabah sabah güldürdünüz. seks kadınlar için belli bir yaştan sonra yüke dönüşüyor galiba..tabii ekip bozuluyor :))

Adsız dedi ki...

Doğanın kanunu değişmez, işler... egeden

Adsız dedi ki...

Doğanın kanunu değişmez,işler..... egeden

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Yazmaya devam ettiğinize sevindim. Severek izliyorum blogunuzu. Kendine özgü konusu ile çok ilgi çekici buluyorum. Bugün işlediğiniz konu bir hayli düşündürücü. Kadınların elini eteğini erkeklerden önce çekmesinin nedenlerine inmek gerek.İstatistikler ne diyor acaba? Paylaşım için teşekkürler.

mariaPuder dedi ki...

bir anım // amcayı tedavi eden üroloji hocam: hadi amca geçmiş olsun
amca: sağol evladım allah tuttuğunu altın etsin
hoca: aman amca naaptın yapma etme!!
öğrenci maria: ?!?!

yol izi dedi ki...

Ben de keyifle ne zaman yeni bir hasta gelecek diye bekliyordum. 2,5 ay sonra ekibi dağıtmış amca güzel bir açılış oldu.devam lütfen :)

Adsız dedi ki...

ben bu gün ÇİFTEHAN KAPLICALARI NA ŞİFA BULMAK İÇİN GİTTİM AKCİĞER HASTALIĞIM GEÇTİ SİZDE GİDİN ÇİFTEHAN KASABASINA

barbar dedi ki...

amcanın cevabı gerçektende mükemmel....

Bak Bu Harika dedi ki...

gülümseme yayıldı yüzümde. Paylaştığınız için teşekkürler.

Görüşmek Üzere
www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Aysin dedi ki...

Bora bey neden daha fazla yazmiyorsunuz artik? Biz inatla her gun girip bakiyoruz sayfaniza. Gercekten cok ilginc ve guzel yazilar yaziyordunuz. Birakmayin bizi lutfen tekrar yazin...:))

EskidenFilmlerMutluSonlaBiterdi dedi ki...

Bloğunuza, yazılarınıza ve anlatım tarzınıza bayıldım. Esprili dile sahip bir doktor tanımış oldum. Yazılarınızı elimden geldiği kadar takip edeceğim.
Sevgiler...

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

mihi:D çok güldüm:D

Adsız dedi ki...

yazılarınızın devamını bekliyoruz neden ara verdiniz?

Doktor dedi ki...

Monogaminin olamayacağının bir kanıtı mı acaba?

Adsız dedi ki...

Sayin Doktor,

Her iki blogunuzdaki yazilarinizi zevkle okuyorum..

Bu yaziya da cok guldum ama bir doktor olarak sizden bir ricam olacak..lutfen allah rizasi icin biri cikip su Turk erkeklerine kadinlarin belli bir yastan sonra cinsel isteklerindeki azalmanin doganin kanunu, biyolojik birsey olmadigini anlatsin..yillardir ayni adamla birlikte olan kadin eger erkek herhangi bir yaraticilik ve cesitlilik uretemiyorsa ve sunamiyorsa hele hele kadinin nelerden hoslanabilecegine dair en ufak bir fikri yoksa beylik seyler disinda ve kadininda baska yolu yoksa kendi basina bunu kesfedecek(kanimca bir kadinin en azindan 3-5 sexual partner'i olmalidir evlenmeden once)...kadinda sikilacaktir tabi bu isten..hizmet eder gibi adama izin vermektense bu isi hic yapmamayi tercih de edebilir demi?

Sexual desire biyolojik bir sey olabilir ama bu desire'in nasil ve ne sekilde yasanacagi hata var olup olmadiginin kabul edilme bicimi bile toplumsal duzenlemeler, inanclar, bunun uzerine bindirilen spekulasyonlar, mevcut olan bilimsel yaklasimlar ve hatta kimin cikarina hizmet etmesi gerektigine karar verenler tarafindan belirlenir. Neyse cok uzattim.. :)))

sevgiler ve saygilar...

Esra Can dedi ki...

FARKLI BİR BLOG.HOŞ VE İLGİ ÇEKİCİ GÜZEL KONULAR VAR.ARTIK MÜPTELAYIM :)

İzzet dedi ki...

Hastanızım dedeee...